Online İşlemler
Apple Kimliginizi ve parolanizi bildiginizden emin olun. Servise birakmadan önce iPhone’numu/ iPad’imi Bul özelligini kapatmaniz gerekmektedir. https://support.apple.com/tr-tr/HT211149
SIM kart ile çalisan ve bir IMEI numarasina sahip Apple cihazlarin teknik servislerimizde hizmet alabilmesi için IMEI numarasi Bilgi Teknolojileri ve Iletisim Kurumu (BTK) tarafindan kaydedilmis olmasi gerekmektedir.
Çift IMEI numarasina sahip cihazlarin 2 IMEI numarasinin da kayitli olmasi zorunludur.
e-Devlet web sitesinde iPhone’unuzu kontrol edin veya kaydedin
iCloud veya iTunes'u kullanarak iPhone'unuzu yedekleyin. 6698 Sayili kisisel verileri koruma kanunu geregi Apple markali tüm cihazlarinizi sifirlayarak servislerimize almaktayiz. Bu nedenle içeriginizi geri yüklemek için bu yedeklemeye ihtiyaciniz olacaktir. Apple destek sayfasindan yararlanarak iPhone'unuzu yedekleyin ve asagidaki baglantidan sifirlayin.
https://support.apple.com/tr-tr/HT201351
Tüm bilgilerinizi eksiksiz (Ad, soyad, adres, cep telefon numarasi, e-mail adresi, TC kimlik numarasi bilgilerini) iletmeniz önemlidir.
Detayli olarak ariza bilgilerini iletmeniz gerekir.
iPhone’unuzda bir SIM kart varsa bunu çikarin ve saklayin.
Servis hizmeti alirken kablolarinizi ve diger aksesuarlarinizi teslim etmeyin. Eger arizaniz aksesuar kaynakli ise bu durumda gerekli aksesuarlarin teslimini de yapabilirsiniz. Ayrica cihazinizda bulunan kilifi veya ekran koruyucusunu da çikarmanizi rica ediyoruz.
Ürün kontrolleri için ihtiyaç olması durumunda aksesuarlar talep edilecektir.
Online Kayit Formu linkine tiklayip, online kayit formumuzu doldurarak cihazinizi göndermeniz islemlerinizin hizli sonuçlanmasini saglayacaktir.
Bir Apple Watch ile eslenmis bir iPhone’u göndermeniz gerekiyorsa aygitlarinizin eslemesini kaldirin.
Eslemeyi kaldirdiginizda iPhone’unuz, Apple Watch’unuzun yeni bir yedeklemesini olusturur.
iPhone’unuz servisten geri geldiginde Apple Watch’unuzu geri yüklemek için yedeklemeyi kullanabilirsiniz.
Cihazinizi göndermeden önce mutlaka temizligini yapmaniz önemlidir. Asagidaki linkte yer alan adimlari izleyerek cihazinizi temizleyebilirsiniz.
https://support.apple.com/tr-tr/HT204172
Yurtiçi Kargo ile karsi ödemeli olarak servislerimize ürününüzü gönderebilirsiniz. Cihazinizi gönderirken korunakli bir sekilde kutu içine yerlestirerek, etrafini koruyucu dolgu malzemesi ile doldurarak, mümkünse baloncuklu poset içinde gönderiniz. Karsi ödemeli olarak servisimize ulasan ürünlerinizin, Teknik servis sürecinden sonra islemsiz iade edilmesi durumunda kargo bedelinin servisimizce karsilanmayacagini belirtmek isteriz.
Cihazinizda açilmama arizasi varsa veya cihazinizi Türkiye disindan satin aldiysaniz, cihaziniza hizmet verebilmemiz için satin alma belgeniz gerekmektedir. Cihazinizla birlikte satin alma belgenizi de göndermenizi rica ederiz.
Aksesuar Ürünleri