Servisteki Cihazın Durumu

Servisteki Cihazın Durumu
Arızalı ürün takibi

Yetkili teknik servisimizde bulunan arızalı ürününüzün durumunu öğrenmek için lütfen Servis Takip Numarası veya telefonunuzun IMEI numarasını girerek Gönder tuşuna basınız.Cihazınızın IMEI numarasını öğrenmek için telefonunuzdan *#06# tuşlayabilir veya bataryanızı çıkarıp cihazının arkasında bulunan barkotlu etikete bakabilirsiniz.

  • Servis No

  • IMEI Numaranız

Yetkili Teknik Servis

Aşağıdaki linke tıklayarak size en yakın yetkili teknik servisi bulabilirsiniz


ÖNEMLİ DUYURU: Servisimize iPhone/iPad gönderen müşterilerimizin dikkatine.

Duyuruyu incelemek için lütfen tıklayınız.




Bilgiler

 

"Hizmetin Kalitesi Genpa Güvencesi"

Sunduğu ürün ve hizmetlerle çağdaş bir teknoloji şirketi olmayı başaran GSM sektörünün lider kuruluşlarından GENPA; distribütörlüğünü üstlendiği ve temsilciliğini yaptığı markaların satış ve pazarlamasında elde ettiği başarıyı Satış Sonrası Servislerine de yansıtmaktadır. Tüketici ve bayilerle sonsuz güvene dayalı bir iş ortaklığında olan GENPA Satış Sonrası Hizmetler ekibi, bilgi birikimlerini yeni teknolojilerle doğru orantılı genişletmekte ve daimi olarak onarım teknikleri konularında yoğun eğitimleri takip etmektedir. GENPA Teknik Servis ofisleri, İstanbul'da Etiler(Merkez) ve Kadıköy noktalarının yanı sıra İzmir, Ankara, Trabzon, Adana, Bursa, Erzurum ve Diyarbakır ’da da bulunmaktadır. Ayrıca diğer şehirlerde bulunan anlaşmalı servisleri sayesinde kurduğu hizmet ağı ile Türkiye'nin 7 bölgesinde de etkin bir servis sunmaktadır. iPhone, iPad 3G, Turkcell T Serisi ve VINN ürünlerinin yetkili servis hizmetleri; Nokia ve BlackBerry cep telefonlarının ise garanti harici ücretli onarımları, 15 yıllık bilgi birikimine sahip "Çağrı Merkezi Departmanı"ndan da yoğun destek alınarak toplam müşteri memnuniyeti felsefesi ile tamamlanmaktadır.

Müşteri memnuniyetini her zaman ön planda tutmayı hedefleyen GENPA Teknik Servis, tamamıyla bilgisayar otomasyonlu ve kağıtsız ofis ortamında şubeler arası online bağlantıyı kullanan ilk GSM Teknik servisi olarak sektörde öncü olan GENPA Servisleri, cihaz kabulünden, tamir laboratuarına, depodan, cihaz teslimine kadar tamamen veri tabanı ile otomasyona tabi tutulmuş olan çalışma proseslerine sahiptir. Bu özellikler de GENPA Satış Sonrası Hizmetler ekibinin, diğer birçok Teknik Servise nazaran çok daha hızlı hizmet vermesine ve her türlü istatistiki bilginin üretici firmalara çok daha hızlı ve düzenli ulaştırılmasına olanak sağlamaktadır. Sahip olduğu bu otomasyon sistemi ile Genpa, müşterine cihazlarının servisteki durumlarını internet üzerinden online takip edebilme, 0 212 359 0 359 numaralı Genpa Çağrı Merkezi telefon numarasında kullanılan IVR robot operatör sistemi ile 24 saat boyunca serviste bulunan cihaz hakkında durum bilgisi alabilme, yine robot operatör üzerinden ücret onaylama ve kredi kartı ile ödeme yapabilme ve onarımı tamamlanan cihaz hakkında bilginin müşterilerine SMS ile gönderimi gibi birçok katma değerli servis hizmetlerini sunmaktadır. 

Bize ulaşmak için lütfen tıklayınız.

GENPA Telekomünikasyon A.Ş. Çağrı Merkezi (0212) 359 0 359

ÇALIŞMA SAATLERİ

İstanbul Etiler Teknik Servis

Hafta içi : 08:00-17:15
Cumartesi: 09:30-16:45

Diğer Teknik Servislerimiz      

Hafta içi : 08:30-17:45
Cumartesi: 09:30-16:45

<< bir önceki sayfa