SIK SORULAN SORULAR

  • Siparişlerimi nasıl takip edebilirim?

    E-mail adresiniz ve şifrenizle üye girişi yaptıktan sonra sağ sütundaki “Hesabım”/“Siparişlerim” linkine tıklayarak siparişinizin hangi aşamada olduğunu takip edebilirsiniz.

  • Verdiğim siparişin doğruluğunu nasıl kontrol edebilirim?

    Genpa siparişlerinizin doğruluğunu üç farklı biçimde denetleyebilirsiniz. İlk olarak sipariş verme aşamasında siparişinize ait tüm ayrıntılar iki ayrı ekranda peş peşe görüntülenir ve onayınız alınır. Siparişiniz tamamlanarak Genpa'a ulaştığında sunucular tarafından otomatik olarak gönderilen sipariş mesajı üyelik profilinizdeki e-mail adresinize ulaşır. Genpa üyesi iseniz geçmişte verdiğiniz tüm siparişlerinizi, üyelik işlemleri sayfalarında bulunan siparişlerim linkinde denetleyebilirsiniz. Ayrıca siparişiniz, ödeme şekliniz ve ürününüz hakkında bilgilendirilmek üzere siparişinizin çıkışı yapılmadan önce telefonla aranırsınız.

  • Kargo takip numaram nedir?

    Siparişiniz tarafımızdan kargo firmasına teslim edildikten oluşturulan bir numaradır. Kargonuza ait durum bilgisine "Sipariş Takip" sayfasına girerek ulaşabilirsiniz. Bu bilgileri görüntüleyebilmek için lütfen üye girişi yapınız.

  • Siparişimi nasıl iptal edebilirim?

    Onaylanmış siparişinizin iptal edilmesini istiyorsanız, Bize Ulaşın formunu doldurabilir ya da 0 212 359 0 359 numaralı telefondan Müşteri Hizmetlerimiz ile irtibata geçebilirsiniz.

  • Siparişimin onaylanmama nedeni neler olabilir?

    Siparişiniz sırasında kredi kartınız farklı nedenlerden ötürü onaylanmayabilir: Bu nedenler arasında başlıcaları :

    1. Kredi kartınızın kullanılabilir limitinin yetersiz olması

    2. Kart numarasının hatalı girilmesi

    3. Kartınızın son kullanma tarihinin geçmiş olması

    4. Kullandığınız kart bir ek kart ise, ana kart sahibi tarafından iptal edilmiş olması

    5. Onay işlemi sırasında geçici bağlantı sorunları yaşanması

    6. Kayıp ihbarı yaptığınız bir kartı yeniden kullanmaya çalışmanız

    7. 3D Secure sisteminde istenilen bilgilerin eksik yada hata olması Kredi kartı onay sorunlarınızda yardım almak için bankanızın Çağrı merkezi ile görüşmeniz gerekmektedir.

  • Satın aldığım ürünü nasıl teslim alabilirim?

    Genpa'dan satın aldığınız tüm ürünler Türkiye'nin en büyük lojistik şirketlerinden biri olan Yurtiçi Kargo ile dağıtılmaktadır. Tüm ürünlerin teslimatı hem Genpa.com, hem de Yurtiçi Kargo şirketlerinin garantisi altındadır. İstanbul içi siparişlerde teslimat süremiz, aksi belirtilmedikçe siparişinizden itibaren 2 iş günüdür (48 saat).Yurtiçi siparişleriniz en geç 4 gün içerisinde siparişinizi verdiğiniz adrese teslim edilecektir. Güvenliğiniz açısından, siparişleriniz sadece kredi kartı sahibine teslim edilir. Kredi kartı sahibinin teslimat adresinde bulunmaması halinde ve/veya nüfus cüzdanı ve kredi kartını göstermemesi halinde, teslimat yapılmaz. Bu durumda, kart sahibi kargo şirketimiz ile irtibata geçerek teslimat zamanını belirleyebilir. Resmi tatil günlerinde verilen siparişler, tatili izleyen ilk iş günü içerisinde işleme alınacaktır.

  • Kargomu şubeden teslim alabilir miyim?

    Kargo firmalarıyla yaptığımız anlaşmaya göre kargo şubesinden teslimatımız bulunmamaktadır. Ürünlerin teslimatı belirlediğiniz teslimat adreslerine yapılır. Sipariş oluşturma aşamasında kargo şubesi teslimatı bilgisi verdiyseniz siparişiniz size gönderilemeyecektir.

  • Yurtdışına teslimat yapılması mümkün mü?

    Şu anda Genpa'da yurtdışına teslimat yapılamamaktadır. Bu konuda gösterdiğiniz anlayış için teşekkür ederiz.

  • Fatura ve Teslimat adresimi değiştirmek istiyorum ne yapmalıyım?

    Ürününüzün teslim edilmesini istediğiniz adresi değiştirmek istediğinizde, yeni adres bilgisini Genpa Müşteri Hizmetleri’ne 0212 359 0 359 nolu telefon ulaşabilir, ya da Bize Ulaşın formunu doldurabilirsiniz. Müşteri temsilcilerimiz lojistik firmamız ile görüşerek, ürününüzün talep ettiğiniz yeni adrese teslimini sağlayacaklardır.

  • Satın aldığım ürünün hasarlı çıkması durumunda ne yapmam gerekiyor?

    Ambalajından arızalı çıkan yeni aldığınız ürünler 30 gün içerisinde bildirilmesi dahilinde “arızalı yeni ürünler” sınıfına girer. Arızalı ürünüzü; orijinal ambalajı bozulmamış olması, Ürünün ekranında yer alan koruma bandı çıkarılmamış olması, Ekranda ve telefonun diğer yerlerinde çizik, hasar vs. olmaması ve ürünün bütün standart aksesuarları hasarsız ve tam olarak orijinal paketleri ile birlikte gönderilmesi koşuluyla adresimize göndermeniz gerekmektedir.

    Bu ürünler için 3 alternatif söz konusudur; ücretsiz onarım, değişim veya iade. Dolayısı ile mutlaka isteğinizi ifade eden bir not ile birlikte ürünü göndermeniz gerekmektedir.

    Bu gibi durumlarda ürün kargo ile gönderiliyorsa iade masrafı Genpa'a ait olacaktır.

    Orijinal kutusu ile ürünü, ürün faturasını ve arıza bilgisini içeren bir yazıyı GENPA A.Ş. E- Ticaret Bölümü Nispetiye Cd. No:101 Etiler / İstanbul adresine göndermeniz gerekmektedir.

    Tarafımıza ulaşan ürünler işlemin süresi, değişim ise tedarikçi firmanın stoklarına bağlı olarak, iade ise yetkili servislerin vereceği rapora bağlı olarak, onarım ise yine yetkili servislerin onarım süresine bağlı olarak değişmektedir. Teslim edilen ürünün hasarlı çıkması halinde, durumu tespit eder etmez Bize Ulaşın formunu doldurmanız ya da 0212 359 0 359 numaralı müşteri danışma hattımıza ulaşmanızı rica ederiz.

    Lojistik firmamızın teslimatı sırasında ürününüzü teslim alırken paketin hasarlı olup olmadığına dikkat etmeniz ve eğer hasarlı ise teslim almamanız gerekmektedir. Tüm teslimat ve yenileme işlemleri, nüfus cüzdanı ve kredi kartı kontrolü sonrasında, imza karşılığı gerçekleştirilmektedir.

  • Satın aldığım ürünün arızalanması durumunda ne yapmalıyım?

    Satın aldığınız bütün ürünler ve üretici / yetkili distribütör firmaların garantisi ve GENPA güvencesi altındadır. Satın aldığınız ürünün arızalanması halinde Bize Ulaşın formunu doldurabilir ya da bize (0212) 359 0 359 numaralı telefonla ulaşabilirsiniz. Daha hızlı sonuç alabilmek için faturanız ve/veya garanti belgenizle birlikte, garanti belgesinden ya da kullanma kılavuzundan bulabileceğiniz size en yakın yetkili teknik servise başvurmak sureti ile garanti kapsamında ve tüketici yasaları çerçevesinde tüm haklarınızı kullanabilirsiniz.

  • Sipariş ve anket formlarından toplanan bilgiler nasıl saklanmaktadır?

    Sitemizin sipariş formunda ve online anket formunda kullanıcılarımızdan aldığımız iletişim bilgilerini onlara, firmamız ve tarafımızca belirlenen firmalar hakkında bilgi ve kampanya haberleri ve materyallerini göndermek için kullanıyoruz. İletişim bilgileri ayrıca kullanıcımız ile iletişime geçmemiz gerektiğinde kullanılacaktır. Kullanıcılarımız isteklerine bağlı olarak sistemimizden kayıtlarını sildirebilirler. Alınan finansal bilgiler satın alınan ürün ve hizmetlerin bedelinin tahsil edilmesinde ve diğer gerek duyulan durumlarda kullanılacaktır. Kişiye özel bilgiler kullanıcılarımızın sisteme girişlerinde ve gereken diğer durumlarda kişinin kimliğinin doğrulanmasında kullanılacaktır. İstatistiki bilgiler ve profil bilgileri ayrıca sitemizin içinde de toplanmaktadır. Bu bilgiler istenilen tüm durumlarda kullanılabilir. Bu bilgiler ziyaretçi hareketlerinin izlenmesi, kişiye özel içerik sağlanması durumlarında kullanılacaktır.

  • Kargo firmasında değişiklik isteyebilir miyim?

    Ürünler sadece Yurtiçi Kargo ile gönderimi sağlanmaktadır. Değişiklik yapılamamaktadır.

  • Aynı siparişimdeki farklı ürünlerin farklı adreslere teslim edilmesini istiyorum.

    Siparişlerinizde tek bir teslimat adresi kaydı alınabilmekte olup aynı siparişte bulunan farklı ürünler farklı teslimat adreslerine teslim edilememektedir.

  • Siparişimi başka bir kişi teslim alabilir mi?

    Sipariş teslimatları sadece kredi kartı sahibine yapılmaktadır. Kimlik kontrolü ile teslimat gerçekleşmektedir.

  • Siparişimi iptal etmiştim, ancak tekrar aktif olmasını istiyorum.

    Siparişiniz iptal edildiğinde ödemiş olduğunuz tutar kredi kartınıza ya da hesabınıza online olarak geri ödenmektedir. Bu sebeple, iptal edilen siparişiniz yeniden aktif edilememektedir. Dilerseniz online olarak yeniden sipariş verebilirsiniz.

  • Siparişi verdiğim ürünlerin ileriki bir tarihte teslim edilmesini istiyorum.

    Sipariş verdiğiniz ürünler sitemizde belirtilen tahmini teslimat sürelerinde depomuza ulaşmakta ve bekletilmeden paketlenerek kargo ile adresinize gönderilmektedir. Maalesef ileri tarihli teslimat yapamıyoruz.

  • Ayrı siparişlerimin aynı kargoyla topluca gönderilmesini istiyorum.

    Siparişleriniz ayrı ayrı faturalandırıldığı için, birden fazla bulunan siparişleriniz tek bir kargo çıkışı ile gönderilememektedir

Bu sayfadaki bilgiler size yardımcı oldu mu?

%100GüvenliAlışveriş
%100
Güvenli
Alışveriş
TürkiyeDistribütörü Güvencesiyle
Türkiye
Distribütörü
Güvencesiyle
OrijinalÜrünGarantisi
Orijinal
Ürün
Garantisi
İadeDeğişimGarantisi
İade
Değişim
Garantisi
OnlineCanlıDestek
Online
Canlı
Destek
KapıdaÖdemeGarantisi
Kapıda
Ödeme
Garantisi
  • Genpa anlaşmalı firmalar - Turkcell
  • Genpa anlaşmalı firmalar - Samsung
  • Genpa anlaşmalı firmalar - Apple
  • Genpa anlaşmalı firmalar - LG
  • Genpa anlaşmalı firmalar - Neffos
  • Genpa anlaşmalı firmalar - Sony
  • Genpa anlaşmalı firmalar - HTC
  • Genpa anlaşmalı firmalar - Alcatel
  • Genpa anlaşmalı firmalar - Casper
  • Genpa anlaşmalı firmalar - Vestel
  • Genpa anlaşmalı firmalar - General Mobile
  • Genpa anlaşmalı firmalar - Lenovo
  • Genpa anlaşmalı firmalar - fluo
  • Genpa anlaşmalı firmalar - Kaan
Genpa anlaşmalı firmalar - Axess Genpa anlaşmalı firmalar - Bonus Genpa anlaşmalı firmalar - Finans Genpa anlaşmalı firmalar - Maximum Genpa anlaşmalı firmalar - Paraf Genpa anlaşmalı firmalar - Vakıfbank Genpa anlaşmalı firmalar - word
Genpa anlaşmalı firmalar - Master Card Secure Genpa anlaşmalı firmalar - Verfied by Visa Genpa anlaşmalı firmalar - Master Card Genpa anlaşmalı firmalar - Visa Genpa anlaşmalı firmalar - Maestro Genpa anlaşmalı firmalar - Visa Electron Genpa anlaşmalı firmalar - American Express Genpa anlaşmalı firmalar - BKM Express Genpa anlaşmalı firmalar - Parakod